خانهزخم تراپیست درمان زخم در ر
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴
تماس با کارشناس

تفاوت پانسمان و خدمات پرستاری در بیمارستان و منزل

بهترین کلینیک زخم برای درمان زخم دیابتی

تفاوت پانسمان و خدمات پرستاری در بیمارستان و منزل:

عوامل زیادی در بهبودی زخم موثر هستند که در بین آنها اثر درمانی پانسمان های نوین در مقالات بین المللی و بیمارستان ها به اثبات رسیده است.در اینجا میتوان مزایا و معایب استفاده از پانسمان ها را در انواع و اقسام زخم ها میخواهیم ذکر کنیم.

آسیب هایی که به سطح یا عمق زخم وارد میشود مارا باالاجبار به استفاده از پانسمان های نوین هدایت میکند.زخم هایی که یه صورت حاد هستند رود بهبودی سریع تری دارند ولی اگر زخم از فاز حاد به فاز مزمن برسد کار کردن بر آن نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتری خواهد بود با این حال باز هم جای نگرانی نیست و گروه زخم تراپیست این امکان را برای شما بیماران عزیز فراهم میکند که در کوتاهترین زمان ممکن با همکاری شما عزیزان زخم بهبود پیدا کند.

 

تفاوت پانسمان زخم در بیمارستان و منزل توسط کارشناس تخصصی زخم و فرد عادی در چیست؟

چرا پانسمان زخم در منزل ؟:

همه ی ما با بوجود آمدن زندگی شهرنشینی بدنبال آسایش  و راحتی و رفاه بیشتر خود و خانواده خود هستیم.برای اینکه بیمار خود آسایش و راحتی داشته باشد برای مداوای درمان ایشان بدنبال در دسترس ترین و راحت ترین و البته به روزترین ابزارها و اقداماتی هستیم که درمان به موقع انجام گردد . گروه زخم تراپیست با استفاده از کارشناسان تخصصی زخم که سالیان سال در این حیطه تخصصی فعالیت داشتند این امکان را برای بیماران عزیز فراهم کرده است که با بروزترین ابزار و اقدامات برای مداوای درمان بیماران شما در کنارتون باشیم.

جهت مشاوره درباره تفاوت پانسمان و خدمات پرستاری در بیمارستان و منزل گروه زخم تراپیست تماس فرمایید.

کلینیک زخم ؟:

در وهله اول که اسم کلینیک زخم یا درمانگر زخم که به گوشمان میرسد همه ما دچار نوعی ابهام میشیم که یعنی چی ؟ به چه کسی کارشناس زخم میگیم؟ اصلا مگه کلینیک زخم هم داریم ؟ کلینیک زخم چیه اصلا؟

خب

در کلینیک درمان زخم، همه افراد به عنوان یک تیم قوی و مولتیپل رشته با استفاده از دانش علمی و عملی خود  می توانند طیف  وسیعی از روش ها را کاور کرده و روند بهبود زخم  و کنترل عفونت زخم را سرعت ببخشنند که در نتیجه می توانند کیفیت زندگی بیمار را به حد قابل قبولی برسانند.

جهت مشاوره درباره تفاوت پانسمان و خدمات پرستاری در بیمارستان و منزل گروه زخم تراپیست تماس فرمایید.زخم تراپیست | images 2

مزایای پانسمان زخم در منزل:

پانسمان زخم در منزل دارای اهمیت زیادی دارد که میتوان موارد زیر برای درک بهتر موضوع ذکر کرد:

  • جهت انجام پانسمان دیگز لازم نیست شما به عنوان بیمار یا همراه بیمار زمانی طولانی جهت پانسمان زخم در بیمارستان یا کلینیک زخم هدر دهید.
  • در محیط شلوغ و پراسترس بیمارستان یا کلینیک زخم قرار نخواهید گرفت.
  • با توجه به نیازهای مراقبتی بیمار برنامه مراقبتی خاص که نسبت به هر بیمار متفاوت است به  بیمار و همراهان ایشان ارائه می گردد.
  • احتمال ابتلا به عفونت های بیمارستانی و مراکز درمانی به میزان قابل توجهی کم خواهد شد.
  • بیمار در منزل و محیط صمیمی خانواده خود درمان خواهد شد.
  • خانواده و همراهان بیمار به صورت ممتد در سیر مرحله های  درمان زخم حضوری فعال پیدا خواهند کرد.
  • به بیمار و افرادی که  در زمینه مراقبت از زخم بیمار را کمک خواهند کرد آموزش کامل و جامع داده خواهد شد.
  • باید توجه داشته باشیم که حس آرامش و امنیت خاطر بیماران و همراه هان ایشان در منزل نسبت به بیمارستان زیاد است و از لحاظ روانی احتمال بهبودی زخم کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد می گردد.

جهت مشاوره درباره تفاوت پانسمان و خدمات پرستاری در بیمارستان و منزل گروه زخم تراپیست تماس فرمایید.

همیشه باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که هر ثانیه زمانی که از مداوای زخم بیمارمان میگذرد احتمال بهبودی کاهش پیدا میکند و بیمار ما یک گام به سمت قطع عضو نزدیک میشود.

این مطلب براتون مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازات: 3

اولین کسی باشید که به این مطلب امتیاز میده!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همه روزه از ۸ صبح تا ۵ عصر

برای مشاوره درمان زخم و تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید

زخم تراپیست

گروه درمانی زخم تراپیست با بهره گیری از روش های علمی و بروز آماده است تجارب خود را جهت درمان انواع زخم های عفونی،پای دیایتی،زخم بستر،جراحی و سوختگی بکار بگیرد.

ارتباط با ما

تلفن‌های تماس:
۰۹۳۶۷۴۱۳۹۴۵
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴

2022 © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به زخم تراپیست است.
×

مشاوره و تعیین وقت درمان زخم

×