خانهزخم تراپیست درمان زخم در ر
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴
تماس با کارشناس

تعویض پانسمان در منزل

تعویض پانسمان در منزل

تعویض پانسمان در منزل:

هرنوع آسیبی که در پوست و ساختار آن بوجود بیاید مستلزم رسیدگی به آن برای جلوگیری از عفونت های احتمالی می باشد.ما گروه زخم تراپیست این امکان را برای بیماران و همراهان عزیز فراهم کردیم تا کارشناسان زخم مجموعه در سریع ترین زمان ممکن بر بالین بیمارتان برسند و با توجه به شرایط بیمار و تعریف پلن درمانی مربوطه شروع به پانسمان زخم نماییند.

جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

تعویض پانسمان در منزل

تعویض پانسمان در منزل

 

هزینه تعویض پانسمان در منزل چقدر است :

در شهرهای شلوغ از جمله پایتخت و همچنین سایر کلان شهرها با پدیده ترافیک همیشه مواجه می شویم و اگر در این بین در گروه بیمار یا همراه بیمار هم قرار بگیریم واقعا جابجایی بیمار و رفتن به کلینیک یا درمانگاه برای خانواده دردسرساز محسوب میشود ما گروه زخم تراپیست این امکان را برای شهروندان در تهران و کرج فراهم نمودیم که کارشناسان زخم مجموعه زخم تراپیست با مراجعه به منزل بیمار و ویزیت بیمار تعویض پانسمان بیمار را بر اساس زخم مربوطه انجام دهند.

جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

تعویض پانسمان در منزل

از نظر علمی پوست بدن یه صورت یکپارچه می باشد و هر نوع اقدامی که باعث شود این یکپارچگی پوست از بین رود نوعی زخم محسوب می شود حالا این زخم میتواند ناشی از جراحی هایی که برای اقدام خاص درمانی انجام شده است یا هر نوع آسیبی که فرد با آن مواجه داشته است.باید بدانیم که پوست اولین خط دفاعی بدن در برابر ورود عوامل بیماری زا در بدن محسوب میشود.جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

 

پانسمان سنتی یا نوین؟:

همه ما میدانیم که علم بشر در اختیار بشریت جهت رفاه و اسایش می باشد پانسمان های نوین درواقع همه تست های آزمایشگاهی و حیوانی رو رد کرده اند و برای اینکه طول دوره درمان زخم را کوتاه کنند در اختیار درمانگران زخم قرار گرفته اند هرچند با پانسمان های سنتی ( گاز و باند )  هم میتوان جهت درمان زخم استفاده کرد.

 

تعویض پانسمان در منزل

جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

 

مزایای تعویض پانسمان در منزل:

در وهله اول شاید تعویض پانسمان کاری ساده به نظر برسد ولی باید فردی که این کار را به عهده میگیرد بداند که در تعوض پانسمان باید شرایط استریل را رعایت کرده و به علم پرستاری و نحوه انجام پروسیجر مربوطه آگاهی داشته باشد چرا که کوچکترین سهل انگاری در این زمینه احتمال عفونی شدن زخم و بدتر شدن زخم را برای بیمار ایجاد میکند.کارشناسان زخم مجموعه زخم تراپیست دارای مدرک کارشناسی پرستاری و همچنین کارشناس تخصصی زخم و استومی هستند که چندین سال است که در این حیطه فعالیت دارند.

جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

ابزار ها و وسایل در بهبود زخم :
  1. پانسمان های نوین : فوم ها ؛ هیدروکلوئید ها ؛ کلاژن ها و ...
  2. وکیوم تراپی
  3. PRP
  4. اوزن تراپی
  5. ماگوت تراپی یا لارو درمانی

سخن آخر :

برای تعویض پانسمان در منزل و همچنین درمان زخم در منزل باید بدانیم که از کارشناسان تخصصی زخم که در این حیطه حاذق و آموزش دیده هستن مشاوره بگیریم تا از بروز عوارض بعدی جلوگیری نماییم.

جهت ارائه مشاوره تعویض پانسمان در منزل + قیمیت تعویض پانسمان در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

جهت اطلاع دقیق از هزینه تعویض پانسمان در منزل و مراقبت از زخم و مشاوره در این زمینه با گروه زخم تراپیست در ارتباط باشید.

برخی از خدمات کلینیک زخم تراپیست، کلینیک درمان زخم در تهران:
  • درمان زخم
  • درمان زخم پای دیابتی
  • درمان زخم بستر
  • وکیوم تراپی زخم
  • لاروتراپی
  • اکسیژن هایپرباریک

 

 

 

این مطلب براتون مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازات: 3

اولین کسی باشید که به این مطلب امتیاز میده!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همه روزه از ۸ صبح تا ۵ عصر

برای مشاوره درمان زخم و تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید

زخم تراپیست

گروه درمانی زخم تراپیست با بهره گیری از روش های علمی و بروز آماده است تجارب خود را جهت درمان انواع زخم های عفونی،پای دیایتی،زخم بستر،جراحی و سوختگی بکار بگیرد.

ارتباط با ما

تلفن‌های تماس:
۰۹۳۶۷۴۱۳۹۴۵
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴

2022 © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به زخم تراپیست است.
×

مشاوره و تعیین وقت درمان زخم

×