خانهزخم تراپیست درمان زخم در ر
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴
تماس با کارشناس

اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل

اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل:

با توجه به اینکه جابجایی بیماران در بسیاری از مواقع به سختی میسر میشود و همیشه امکان جابجایی  برای همراهان بیمار فراهم نیست  و همچنین با توجه به این که امروزه با پدیده ای به اسم ترافیک و شلوغی شهری مواجه هستیم زخم تراپیست این امکان را برای افرادی که جهت آسایش خود و بیمارانشان را مد نظر قرار میدهند فراهم کرده است که با هماهنگی با این مرکز ترمیم زخم در منزل و کلینیک پس از مشاوره تلفنی با تعیین وقت قبلی بر بالین بیمار حاظر شوند.

اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل

پانسمان چیست و چرا انجام می شود :

پانسمان در واقعی نوعی حفاظ در مقابل ورود میکروارگانیسم ها به محیط زخم محسوب میشه که کارشناس زخم با توجه به اینکه دوره های تخصصی زخم رو شرکت کرده است و متخصص در زمینه زخم می باشد با توجه به نوع زخمی که با آن مواجه میشود پانسمان مخصوص رو جهت بهبودی زخم قرار میدهد.

پانسمان از ضروری ترین ابزار  جهت درمان و پاکسازی محیط زخم های محسوب میشود. این برنامه  درمانی در انواع مختلف و برای زخم های گوناگون به صورت خصوصی انجام می شود. به طور کلی می توان گفت اقداماتی که برای ضدعفونی  کردن و افزایش روند بهبود زخم  برای بیمار انجام می شود، پانسمان گفته می شود.

باید توجه داشته باشیم  که زخم های مختلف مثل زخم ناشی از سوختگی، بریدگی، پارگی و…. اگر رسیدگی بموقع  نشده و این نوع مراقبت  درمانی برای آن ها انجام نشود، بدون شک آسیب های جبران ناپذیری به بیمار وارد می شود و در برخی مواقع امکان دارد عضو زخم شده حتی  قطع شود. بنابراین به هیچ وجه نباید رسیدگی به زخم را به تاخیر انداخت.

زخم تراپیست | 3

نکات لازم برای اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل:

یک کارشناس زخم که برای پانسمان زخم در منزل مراجه می کند بایدموارد زیر را مد نظر قرار دهد

  • شست و شوی دست قبل از انجام پانسمان زخم در منزل
  • بررسی موضع زخم
  • بررسی شدت زخم
  • بررسی نوع زخم شامل زخم بستر، زخم دیابتی ، زخم سوختگی ، زخم ناشی از جراحی های زیبایی و ...
  • با همکاری با خانواده پوزیشن مناسبی به بیمار داده شود
  • توضیح مرحله به مرحله روند پانسمان زخم در منزل
  • ایجاد اعتماد در بیمار

انواع پانسمان در ترمیم زخم :

با توجه به گسترش علم پزشکی روز به روز به تعداد شرکت هایی که در زمینه ترمیم و بهبودی زخم فعالیت دارند و هدفشون کاهش مدت زمان بهبودی زخم و کنترل عفونت زخم در سریع تزین زمان ممکن می باشد افزوده میشود ما انواع پانسمان ها را داریم که میتوان نام برد

  • فوم ها
  • هیدروژل ها
  • گاز ها
  • هیدروفیلم ها
  • پانسمان های آغشته به عسل
  • پانسمان های شفاف
  • پانسمان های نقره

هر کدام از این نوع پانسمان ها باتوجه به زخم مربوطه کارایی دارد که چه بسا استفاده اشتباه از هرکدام از این پانسمان ها میتواند مضر هم باشد

زخم تراپیست | noghre

هزینه پانسمان در منزل:

در بعضی مواقع امکان مراجعه فرد آسیب‌دیده به مرکز های درمان زخم ( بیمارستان ، کلینیک زخم و درمانگاه ) برای پانسمان زخم وجود ندارد. به طور مثال جابجایی روزانه بیماران دیابتی و  سالمند برای پانسمان زخم‌ یا تعویض آن‌ها، ممکن نیست یا اینکه منجر به بروز دردسر برای همراهان بیمار می شود . از این رو مراکز گوناگون و زیادی  در زمینه پانسمان در منزل  به متقاضیان خدمت رسانی می‌کنند. هزینه پانسمان در منزل با توجه به نوع زخم تعداد زخم محل زخم و زمانی که برای ترمیم زخم در منزل صرف میشود تعیین می‌گردد. البته این مطلب را هم باید در نظر داشت که  هزینه ایاب و ذهاب و وسایل پانسمان نیز به عهده بیمار و همراهان است.

جهت ارائه مشاوره اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل با گروه زخم تراپیست تماس بگیرید.

جهت اطلاع دقیق از اعزام پرستار برای پانسمان زخم در منزل و مراقبت از زخم و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

این مطلب براتون مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازات: 5

اولین کسی باشید که به این مطلب امتیاز میده!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همه روزه از ۸ صبح تا ۵ عصر

برای مشاوره درمان زخم و تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید

زخم تراپیست

گروه درمانی زخم تراپیست با بهره گیری از روش های علمی و بروز آماده است تجارب خود را جهت درمان انواع زخم های عفونی،پای دیایتی،زخم بستر،جراحی و سوختگی بکار بگیرد.

ارتباط با ما

تلفن‌های تماس:
۰۹۳۶۷۴۱۳۹۴۵
۰۹۹۰۱۳۱۱۳۸۴

2022 © تمامی حقوق این وبسایت متعلق به زخم تراپیست است.
×

مشاوره و تعیین وقت درمان زخم

×